27 Haziran 2014 Cuma

       Merhaba okuyucular,ilk olarak size bu bloğu neden açtığımı anlatacağım ve daha sonra bu blogta ne gibi içerikler olacağından bahsedeceğim.
       Blog yazma fikri ilk önce çok değer verdiğim bir insanın bloğunu görünce aklıma geldi.Çok hoş bir şeydi  bu blog adeta arkadaşımın geçmişine ışık tutuyordu ve içersinde bir sürü komik şeyler vardı.Ben de dedim ki benim neden bloğum olmasın.Bu bloğu bir nevi ilerde 5 sene sonra açıp da ne kadar şapşalmışım diyebilmek için açıyorum.Çünkü hayat kısa e her şey uçusup gidiyor anılarımızı bile unutuyoruz o yüzden hatıralarımın bu blogda kalmasını istiyorum.Bloğuma isim olarak da Kayıp Günlük'ün uygun olduğunu düşündüm.Çünkü bloğuma yapacağım kayıtlarda adeta o gün ne yaşadığımı ve ne hissettiğimi yazıcam,ama merak etmeyin bloğum hep bu şekilde işlemeyecek.
        Bloğumda yeri geldiğinde arkadaşlarımla beraber kurduğumuz müzik grubunun kayıtlarını göreceksiniz,kimi zaman yazdığım denemeleri göreceksiniz.Aynı zamanda izlediğim filmleri de eleştireceğim bloğumda.Aslında bu blog direk benim hayatım üzerine olcak yaptığım şeyler burada saklanacak üşenmeden kullanırsam bloğu.Benim hakkımda bir şeyler merak ediyorsanız ilerleyen vakitlerde bloğuma uğramanızı heyecanla beklerim.Bir sonraki kayıta kadar görüşmek üzere.  

1 yorum: