27 Haziran 2014 Cuma

İncognito
        9.sınıftayken 2 arkadaşımla beraber bir müzik grubu kurduk,iki gitar ve bir bas.Efe Türkyılmaz ana gitarda,Can Arışan ritim gitardaydı.Bu iki arkaşımda benimle aynı okula gidiyor ve çok yakınız.Bu grubu kurmamızın nedeni hepimizin müzikle yakından ilgilenmesiydi.Amacımız ciddi anlamda profesyonel bir şekilde çalışmaktı,kimi ünlü grupların şarkılarını çalıcaktık,yani coverlıycaktık ve okul gösterilerinde çıkacaktık.Eğer daha sonra yeteneğimiz olduğunu keşfedersek de parçalar besteleyecektik.Ama her şey beklediğimizden daha zordu,öncelikle bateristimiz ve solistimiz yoktu,ki bu ikisi olmadan bizim 3 'ümüzün ne yaptığının bir önemi yoktu ,çünkü aslında biz bir grup olamamıştık ama daha sonra bir şekilde iki arkadaş bulduk bize yardım edebilecek ve de okulumuzla beraber bir gösteriye çıktık.Tek bir şarkı çalmamıza rağmen her şey çok muhteşemdi.Önümüzde sadece 300 kişi falan vardı ama içimizden adeta sanki Metallica ve Megadeth'mişiz de büyük stadyumlarda sahne alıyormuşuz gibi hissettik ve bu inanılmaz bir histi.O andan itibaren doğru yolda olduğumuzu fark ettik ve ilerisi için güzel planlarımız var.Çok çalışıp başarılı olabileceğimize inanıyorum eğer izlemek isterseniz diye performansımızı yüklüyorum.Biliyorum çok kaliteli bir çekim değil sesler çok anlaşılmıyor falan ama olabildiğiniz kadar eleştirisel bir şekilde izleyip yorum yaparsanız çok sevinirim.Bu arada çaldığımız şarkının ismi Sweet Child Of Mine zaten biliyorsunuzdur.


Sweet Child O'mine Cover by İncognito

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder